PROJEKTOWANIE LOGO

Dowiesz się tu jak wygląda cały przebieg współpracy od zgłoszenia do otrzymania finalnej wersji

Podzieliłem go na 4 etapy z których dowiesz się dokładnie o:

  • SZCZEGÓŁOWEJ OFERCIE
  • PRZEBIEGU WSPÓŁPRACY
  • JAKIE MATERIAŁY OTRZYMASZ WRAZ Z LOGO
  • JAK POWSTAJE LOGO

PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ

Proces ten podzieliłem na 6 etapów. W zależności od potrzeb należy wybrać które mam wziąć pod uwagę przy projektowaniu opakowania, etykiety.

  1. Analiza konkurencji,
    określenie kryteriów
  2. Badanie aktualnego trendu
    i zainteresowania klienta
  3. Produktowa fotografia z użyciem technologi CGI dla uzyskania unikalnego charakteru
  4. Retusz zdjęć w celu uwydatnienia pożądanych cech i usunięcia niedoskonałości
  5. Wymyślenie nazwy
  6. Przygotowanie do druku

PROJEKTOWANIE KATALOGÓW
REKLAMOWYCH

  1. Projekt oraz skład katalogu w dowolnym formacie
  2. Retusz zdjęć
  3. Przygotowanie wykresów, diagramów
  4. Przygotowanie do druku
  5. Wycena za każdą stronę w zależności od zaawansowania

WYMYŚLANIE NAZW

Wymyślenie odpowiedniej nazwy to proces wymagający czasu. Jeśli kiedykolwiek miałeś okazję się tym zająć z pewnością przyznasz że jest to czasochłonne i wymaga przeanalizowania dziesiątek lub setek propozycji.

Dobrze skomponowana nazwa tworzy indywidualność marki.

Pierwszy etap jest najciekawszy, wypisujemy wszystkie nazwy jakie mamy na myśli.

Kolejnym etapem powinien być przekaz jaki ma sobą reprezentować. Czy będziesz w stanie nosić taką nazwę na ubraniu? Jakie odczucie wywoła kiedy zobaczysz ją na swoim samochodzie?

Te i wiele innych pytań należy sobie zadać żeby nazwa godnie reprezentowała twoją firmę.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Z czego się składa?

W czym pomaga?

Koszt

Proces projektowania

KREATYWNE REKLAMY

Sposób na kreatywne reklamy

Jeśli reklama nie sprzedaje wiedz że na pewno nie jest kreatywna. 

Klient lubi pomysłowe reklamy, dzięki temu już na samym początku zwracamy uwagę a to duży sukces. 

Aktualne technologie pozwalają na nieograniczone możliwości