Kreatywne reklamy

Na co zwrócić uwagę 

Zastanawiałeś się jak przedstawić zwykły produkt w niestandardowy sposób? Dobrze trafiłeś.  Afiszu to miejsce gdzie zwykłe cechy produktu dostają nową twarz i nabierają nowego znaczenia.

 
Czasy się zmieniają, projekt reklamy również powinien. Klienci oczekują ciągle nowych bodźców. Zwykłe projekty reklamowe nie robią na nikim wrażenia, przechodzą bokiem.
 
Dlatego jeśli jesteś gotowy spróbować czegoś nowego napisz e-mail z zapytaniem o szczegóły współpracy. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 1 dnia.

Pomysłowe reklamy

Standardowy produkt który znajduje się w większości domów. Skład zna nawet małe dziecko. Przedstawiam projekt reklamy  jak można przedstawić produkt w niestandardowy sposób. 

W bardzo dużym uproszczeniu połączenie kilku surowców w kreatywny motyw i mamy reklamę która na 100% przyciągnie uwagę.

Kontrowersyjne reklamy

Jesteś w błędzie jeśli myślisz że prosto jest przygotować projekt „dobrej” reklamy która zwróci uwagę odbiorcy w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo łatwo jest zrobić reklamę która rzeczywiście zwróci uwagę ale kosztem dobrego wizerunku, który budowany jest przez lata.

Jak dobrze pamiętam to jakieś 2-3 lata temu.  LPP przeprowadziło kampanię z jednej strony interesująca bo jednak bardzo mnie zaskoczyła a z drugiej żenująca i kontrowersyjna. Zaczęło się niewinnego filmiku w social medich. „Amerykanka szuka wojtka”, pod takim hasłem można go znaleźć. Najbardziej  interesował mnie finał i jaka będzie reakcja po wszystkim. Z różnych źródeł które miałem okazję przejrzeć kolejne miesiące przyniosły im spadki w sprzedaży. Czyli jeśli dobrze się zastanowić nie zawsze warto postawić na kontrowersyjne reklamy.

Racjonalne i emocjonalne reklamy

Pojawia się pytanie jak przygotować reklamę żeby potencjalny konsument pomyślał: O tak zdecydowanie jest mi to potrzebne i muszę to zakupić. Oto dwie kwestie które warto wziąć pod uwagę. Możemy nawoływać bezpośrednio do rozumu konsumenta lub oddziaływać na jego emocje.

Racjonalne przedstawianie korzyści stosuje się przy usługach czy produktach które są drogie czyli: samochody, sprzęty rtv, smartfony,  produkty premium. Trzeba tu zastosować opisy które dokładnie wyjaśniają cechy danego produktu.

Emocjonalne przedstawianie korzyści używa się w produktach które są tanie czyli np. szampony, pasty do zębów. Bardzo często stosuję się grę na nieprzyjemnych emocja w postaci strachu, poczucia winy. Szampon i sypiący się łupież – klasyka gatunku. Jest oczywiście opcja żeby wykorzystać i połączyć obie te metody i to z całkiem ciekawym rezultatem.

Zamów darmową wycenę

Marek Pruszkowski

Creative graphic designer

tel.

+48 880 907 164

e-mail

marek@afiszu.pl

© Wszystkie prawa zastrzeżone

Made with ❤ by Afiszu.pl